2011-05-07

Puding - pudingpor nélkül



Mindannyiunk régi kedvence a puding, nagyon sokféle kapható belőle, könnyen elkészíthető desszert, de valahogy egyik sem az igazi. A házilag elkészíthető puding ötletét itt találtam. Olyannyira felcsigázta a kíváncsiságomat, hogy rögtön elkészítettem. Mit mondjak, nagyon finom lett.
Hozzávalók: 0,5 l tej, 30 g kukoricakeményítő, 1 ek barna, lágy nádcukor, 1 csipet só, 1 tk vaj, 1 vaníliarúd

Elkészítés:
Kevés tejjel kikevertem a keményítőt, hozzáadtam a cukrot, a vajat, a sót és a maradék tejet. Folyamatos kevergetés mellett az egészet összeforraltam a vaníliarúd kikapart belsejével.

Mielőtt poharakba töltöttem a forró pudingot, forgácsokra vágtam 40 g 80%-os étcsokoládét, egy részét a poharak aljára tettem, a maradékot pedig a puding tetejére szórtam. Természetesen rakható a puding tetejére tejszínhab, eper, meggy, koktélcseresznye, bármi, ízlés szerint. Ha a csokoládét főzés közben beleolvasztjuk, akkor csokipudingot kapunk. Vaníliarúd helyett használhatunk vaníliás cukrot, nádcukor helyett más édesítőszert.
 

2 megjegyzés:

mellissina2 írta...

Wanna!
Elviszem a puding recepted,és kipróbálom,és ha beválik,akkor nem veszek zacskósat!!!köszi!!!!

wanna írta...

Mellissina@ nincs mit, csak ajánlani tudom, én már csak így készítek pudingot, nagyon jó módszer.