2011-06-19

Mangósaláta avokádóval




Igen érdekes ízharmóniát eredményez az édes, savanyú, sós, csípős, keserű zöldségek és gyümölcsök párosítása, mely a thai konyha alapja, de sikerrel alkalmazhatjuk mi is a mindennapjainkban. Nem ördögtől való gondolat az édes mangó és az avokádó vagy a hagyma párosítása. Bátran kell kísérletezni, elszakadni az „ubisali” világától.
Persze, meghagyva belőle azt, ami jó! Ahogy korábban már többször említettem, nagy leves- és saláta-„fan” vagyok, mindenkor és mindenből tudok salátát és levest készíteni :-).
Előételnek ma egy mangó-avokádó salátát készítettem, ezek voltak a hűtőben.
 

Hozzávalók: 1 mangó, 1 hagyma, 1 avokádó, 1/2 lime, 1 paradicsom, 1 ek balzsamecet, 2 ek extra szűz olívaolaj, só, bors
 

Elkészítés:
A mangót, az avokádót és hagymát kockára vágtam, a paradicsomból eltávolítottam a magvakat és szintén kockára vágtam, az egészet jól összekevertem, meglocsoltam a lime levével, a balzsamecettel, az olívaolajjal, daráltam rá sót és borsot. Behűtve tálaltam.


2 megjegyzés:

nina írta...

Csodás kombináció a mangó az avokádóval! Előétel esetleg köret?

wanna írta...

Az avokádó nagyon sokoldalú gyümölcs, igazából bármilyen más gyümölccsel kombinálható, finom őszibarackkal, körtével.