2011-08-31

Barbecue csirkemell paradicsommal



A grillcsirke, vagy a grillezett csirkemell zöldségekkel, minden alkalomra kitűnő párosítás, egy finom ebéd, vagy egy könnyű vacsora. Mivel a paradicsomnak van most a szezonja, csodás, édes paradicsom kapható mindenütt, kézenfekvő, hogy paradicsom-salátával készítettem. Mégpedig piros és sárga paradicsomból, melyeket karikára vágtam, adtam hozzá kis kockára vágott kaliforniai paprikát és hagymát, daráltam rá sót, színes borsot, tépkedtem rá bazsalikomlevelet és meglocsoltam extra szűz olívaolajjal.

A csirkemell az alábbiak szerint készült.

Hozzávalók: 2 egész csirkemell bőrével, 2 gerezd zúzott fokhagyma, 2 ek citromlé, 2 ek olívaolaj, só, bors, 1-1 kk szárított oregánó és bazsalikom

Elkészítés:

A csirkemellet sütés előtt 2-3 órával bepácoltam. A csirkemelleket 3-4 helyen ferdén bemetszettem, megsóztam és egy tálba raktam. Összekevertem az olívaolajat, a citromlevet, a fokhagymát, az oregánót, a bazsalikomot, a borsot, és ezt a páclevet a csirkére öntöttem (a bemetszésekbe be is dörzsöltem). Lefedtem és 2-3 órára a hűtőbe tettem. Közepes tűzön grillrácson 25-30 percig sütöttem, időnként megforgatva és a maradék páclével kenegetve. Vékony csíkokra szeletelve a paradicsommal tálaltam.


4 megjegyzés:

leon írta...

Nagyon finomak a szabad tűzön grillezett húsok, zöldségek, úgy látom te sok mindent grillezel, de különleges élmény is egyben egy bbq-party.

Vicuska írta...

Csábítóan mutat!!! Ki kell használni a jó idő adta lehetőséget a grillezésre :)

wanna írta...

Mi még télen is grillezünk a hóban :).
Az eredmény: csodás ízek és príma szórakozás!

nina írta...

Szép színek, finom ízek, mi kell még egy jó partihoz?