2014-06-04

Zöld spárga panco-morzsával



Nálam ha szezonja van, a spárga hetente többször is az asztalra kerül. Nem tudom megunni. Sokan idegenkednek tőle, úgymond „szálkás”, keserű, pedig csak egy pár alapdolgot kell szem előtt tartani és betartani. Mert a szakszerűen előkészített és elkészített spárga fogyasztása igazi élmény. Látványra és ízre egyaránt.


Én a zöld spárgát inkább grillezve, sütve szeretem, a fehéret pedig párolva vagy levesnek.
Legegyszerűbb elkészítési módja szerintem, ha a megtisztított spárgát pár percig előfőzzük enyhén sós-cukros-vajas vízben, vagy kevés olívaolajon serpenyőben elősütjük, utána pedig sütőben magas hőfokon vajjal meglocsolva és morzsával megszórva meggrillezzük. Ennyi. Mennyei finom.


További "spárgatippek":
Fehér spárga hollandi mártással
Spárgakrémleves

1 megjegyzés:

Elisabeth írta...

Kedves Anna! En is tobszor sutom a spargat a sutoben, de meg nem szortam panko morzsat ra! Ki is fogom probalni hamarosan, mert finom es ropogos is!

Vegig nezegettem a szep postjaid, minden nagyon tetszik, plane a finom cukkinis spaghetti a fokhagymaval, meg persze azok szep salatak.
Elnezest a lanyom lap-topjat hasznalom, es nincs ez be allitva az ekezetekkel!